Filmy choroba psychiczna, homoseksualizm, piękna kobieta

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje choroba psychiczna, homoseksualizm, piękna kobieta. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Seksowna nastolatka Ivy (Drew Barrymore) zaprzyjaźnia się z zamkniętą w sobie rówieśniczką Sylvie (Sara Gilbert), aby uwieść jej ojca (Tom Skerritt).

Klute

6,8
Prywatny detektyw John Klute prowadzi śledztwo w sprawie tajemniczego zaginięcia Thomasa Grunemana, ślad prowadzi do ekskluzywnej call-girl Bree. Stopniowo dziewczyna wydobywa z pamięci postać poszukiwanego niebezpiecznego zboczeńca, może nawet mordercy. Jest teraz śledzona, ktoś usiłuje zdobyć notes z adresami klientów.
Dwoje zakochanych ludzi ucieka przed wynajętym płatnym zabójcą oraz policją.


Godziny

7,4
Clarissa Vaughan (Meryl Streep) jest nowojorskim wydawcą. Laura Brown (Julianne Moore (I)) jest gospodynią domową żyjącą w latach '70. Virginia Woolf (Nicole Kidman) jest pisarką, którą ogarniają myśli samobójcze. Każda z tych kobiet, jest inna, każda z nich żyje w innej epoce. Łączy je jedna rzecz - książka "Pani Dalloway" napisana przez Virginię...
Były gwiazdor rockowy, właściciel klubu nocnego w San Francisco, zostaje zamordowany. Do sprawy przydzielony zostaje detektyw Nick Curran (Michael Douglas), a główną podejrzaną jest atrakcyjna pisarka – Catherine Tramell (Sharon Stone).
Natalie Portman zdobyła w 2010 roku Oscara za oszałamiający występ w tym mrocznym psychoseksualnym thrillerze w reżyserii Darrena Aronofsky'ego. Nina (Natalie Portman) jest uzdolnioną, lecz niestabilną emocjonalnie baleriną u progu sławy. Pod wpływem presji ze strony dyrektora artystycznego (Vincent Cassel) i swojej uwodzicielskiej rywalki (Mila Kunis) Nina traci kontakt z rzeczywistością i miota się między jawą a sennym koszmarem.
O czym jest ten film? Odgadywanie przez widza fabuły to (jak zwykle u Lyncha) jeden z elementów scenariusza, a zarazem świetna rozrywka. Nieudana próba zabójstwa kończy się tragicznym wypadkiem samochodowym. Niedoszła ofiara Rita (Laura Elena Herring) znajduje schronienie u dziewczyny z prowincji - Betty Elms (Naomi Watts), która przyjechała do Hollywood szukać szczęścia. Rita cierpi na amnezję powypadkową, więc razem postanawiają dowiedzieć się kim jest. Szukają w porannych gazetach informacji o wypadku i ewentualnych ofiarach. Rita jednak nie chce iść na policję. To początek filmu, ale niekoniecznie początek historii...
Kathryn (Sarah Michelle Gellar) i Sebastian (Ryan Phillippe) są młodzi, piękni i bezwzględni, co czyni z nich wymarzonych bohaterów pasjonującej opowieści o uwiedzeniu, pożądaniu, zemście i zdradzie. Kiedy Sebastianowi udaje się uwieść naiwną koleżankę z klasy (Selma Blair, Szalona impreza), jego przyrodnia siostra Kathryn rzuca mu prawdziwe wyzwanie. Chce, by uwiódł córkę dyrektora szkoły, Anette (Reese Witherspoon, Miasteczko Pleasantville, Półmrok), która publicznie ogłosiła, że zachowa dziewictwo aż do ślubu. Jeśli wygra zakład - Kathryn spędzi z nim noc, jeśli przegra - odda jej najcenniejszą rzecz jaką posiada. Gra toczy się o wysoką stawkę, ale Sebastian nie może oprzeć się pokusie i rzuca się w wir nowej przygody nie przypuszczając nawet, że już wkrótce przyjdzie mu doświadczyć uczucia, którego nigdy dotąd nie zaznał - miłości.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Witaj w Sin City. To miasto przyciąga ludzi bezwzględnych, zdeprawowanych i ze złamanym sercem. Niektórzy nazywają je mrocznym. Inni nazywają je domem. Skorumpowani gliniarze. Seksowne ulicznice. Zdesperowani samozwańczy obrońcy prawa. Niektórzy pragną zemsty. Inni – odkupienia. Jeszcze inni chcą po trochu i tego, i tego. Zbieranina nieprawdopodobnych i działających nieco wbrew samym sobie bohaterów, którzy mimo wszystko próbują zrobić to, co trzeba, w mieście, któremu na niczym nie zależy. Ich historie – szokujące, pełne napięcia i ciętych ripost – są tematem nowego filmu wyreżyserowanego przez Roberta Rodrigueza i Franka Millera, z gościnnym udziałem reżysera Quentina Tarantino. Rodriguez i Miller przedstawiają opowieści o Sin City z animuszem i pomysłowością. Użyli najnowszych technik cyfrowej realizacji obrazu, zachowując rytm staccato i szkicowy sposób przedstawiania. Są to jedyne w swoim rodzaju miejskie opowieści o szumowinach, mętach, bohaterach i oszustach. Sin City ożywa dzięki grze światła i cienia, urywanym dialogom, wystylizowanej grze aktorskiej i nowatorskim efektom wizualnym.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…